TARSUS ATATÜRK LİSESİ

Tarsus Atatürk lisesi gençliğinin uğrak yeri
 
AnasayfaKapıSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

 

bu eh işte

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Yazar Mesaj
derndevlet
YENİ ÜYELER
YENİ ÜYELER
avatar

Erkek
Yaş : Kayıt tarihi : 15/09/08 Mesaj Sayısı : 95 Nerden : ankara İş/Hobiler : ögrenci Lakap : deliboys

MesajKonu: bu eh işte   Ptsi Eyl. 15, 2008 3:21 pm

Bir işadamı, oldukça yoğun ve yorucu geçen bir seneden sonra tatile çıkmaya karar verir. Eşi de kendisi gibi meşgul olduğu için birlikte tatil yapacakları bir dönem ayarlamak zor olur. İspanya kıyılarında bir otel bulur ve bulduğu ilk uçakla oraya gider. Otele yerleşirken bir aylık bir rezervasyon yaptırır. Bir hafta kadar güzelce tatil yaptıktan sonra, bir akşam yemeğinde garson kendisine bir mektup iletir. Mektubu okuyan işadamı, tatilini geçirdiği otelin yöneticisinin yanına gider. "Ne yazık ki tatil sona erdi..." Yönetici şaşırır ve üzülür. "Ama beyefendi, bir aylık rezervasyon yaptırmıştınız, ne oldu böyle aniden?" İşadamı çaresiz bakışlarla cevap verir: "Evet bir ay kalacağım, ama tatil bitti. Karım işinden izin almayı başarmış ve iki gün sonra burada olacakmış..."
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
derndevlet
YENİ ÜYELER
YENİ ÜYELER
avatar

Erkek
Yaş : Kayıt tarihi : 15/09/08 Mesaj Sayısı : 95 Nerden : ankara İş/Hobiler : ögrenci Lakap : deliboys

MesajKonu: Geri: bu eh işte   Ptsi Eyl. 15, 2008 3:21 pm

Başkan Temel,bir hapishaneyi ziyaret etmiş.Bir tanesi dışında tüm mahkumlar suçsuz olduklarını, haksızlığa uğrayıp hapse düştüklerini anlatıyormuş.O tek mahkum şeytana uyup bir suç işlediğini, cezasını hak ettiğini söyleyince Temel hapishane yöneticilerine dönerek;
- Ha pu atamu serbest bırakun, öteçi masum insanların ahlakını bozmasun!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
derndevlet
YENİ ÜYELER
YENİ ÜYELER
avatar

Erkek
Yaş : Kayıt tarihi : 15/09/08 Mesaj Sayısı : 95 Nerden : ankara İş/Hobiler : ögrenci Lakap : deliboys

MesajKonu: Geri: bu eh işte   Ptsi Eyl. 15, 2008 3:22 pm

Delikanlı barda gece yarısına kadar içip, vücuduna sımsıkı oturmuş dapdaracık bir deri pantolon giyen sarışını yutkunarak seyretmiş,

sonunda dayanamayıp yanına gitmiş ve sohbet bahanesi yaratmak için "Bu daracık pantolonun içine girebilmek mucize.." demiş..

"Kolay..!" demiş kız göz kırparak,
"Mucize falan değil.. Önce bana 100 dolar veriyorsunuz,
sonra kolaycacık giriyorsunuz..!"
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
derndevlet
YENİ ÜYELER
YENİ ÜYELER
avatar

Erkek
Yaş : Kayıt tarihi : 15/09/08 Mesaj Sayısı : 95 Nerden : ankara İş/Hobiler : ögrenci Lakap : deliboys

MesajKonu: Geri: bu eh işte   Ptsi Eyl. 15, 2008 3:22 pm

Evlendiklerinde birbirlerine aşık olan karı koca zamanla ilişkileri kötüye gidince evliliklerini kurtarmak icin yaz tatilini ayrı ayrı geçirmeye karar vermişler. Böylece gerçekten birbirlerini sevip sevmediklerini anlayacaklar ve ilişkileri için bir karar vereceklermiş. Adam Bodrum'a kadın da Marmaris'e gitmiş. Tatilleri bitincede geri dönmüşler. Önce adam anlatmayabaşlamış:
- Bodruma gittiğim ilk gece bir bara takıldım. İçkimi yudumlarken çok hoş, tek başına oturan bir bayangördüm ve yanına gittim. Davetime karşılık veren bu bayanla önce içki içtik sonrada yemek yedik. Daha sonra diskoya gittik. Sonra kadın beni oteline davet etti ve odasına çıktık. Gayet mutlu bir biçimde yatağa girdik ve tam sevişmeye başlayacaktık ki aklıma sen geldin ve seni sevdiğimi anladım, kalkıp giyindim ve otelime döndüm demiş. Kadın bu olaydan gayet memnun ama biraz tedirgin anlatmaya başlamış:
- Bende Marmaris e gittim. Akşam barda otururken ısrarlı bir bakışla birisi bana kadehini kaldırdı. Bende gülümseyince yanıma geldi ve içki ısmarladı. Daha sonra yemeğe gittik. Arkasından disko ve beni oteline davet etti. İçkinin verdiği cesaretle odasına çıktık. Soyunduk tam sevişmeye başladık ki aklıma sen geldin. Seni sevdiğimi anladım, ama kalkamadım alttaydım.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
derndevlet
YENİ ÜYELER
YENİ ÜYELER
avatar

Erkek
Yaş : Kayıt tarihi : 15/09/08 Mesaj Sayısı : 95 Nerden : ankara İş/Hobiler : ögrenci Lakap : deliboys

MesajKonu: Geri: bu eh işte   Ptsi Eyl. 15, 2008 3:23 pm

uludag üniversitesi bahar
senliklerinde geçiyo olay.
kalabaliktan uzak bi fakültenin
yakinlarindaydik.
100 metre ileriye bi helikopter indi.
aletten biri
egilerek indi ve bi talebeye yaklasti.
takriben 1
dakka konustuktan soora adam
helikoptere bindi ve
tekrar havalandilar. biz biraz
sasirdik nooluyo diye
ama esas bomba o talebeye adamin ne
sorduunu
sorduumuzda inmisti beynimize. adam
adres sormus.
benden bu kadar.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
derndevlet
YENİ ÜYELER
YENİ ÜYELER
avatar

Erkek
Yaş : Kayıt tarihi : 15/09/08 Mesaj Sayısı : 95 Nerden : ankara İş/Hobiler : ögrenci Lakap : deliboys

MesajKonu: Geri: bu eh işte   Ptsi Eyl. 15, 2008 3:24 pm

malum servis söförümüz sikisan
trafikte haraket
edemez halde beklerken (gayetde
hakliydi çünkü önündeki
arabalar kuyruk olmustu) arkadan
kornaya abanan araç
sahibine camdan sarkarak
"pokemon'muyum lan ben arabalarin
üzerinden
uçayim"
diye bagirarak tüm servisi yere
yikmisti
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
derndevlet
YENİ ÜYELER
YENİ ÜYELER
avatar

Erkek
Yaş : Kayıt tarihi : 15/09/08 Mesaj Sayısı : 95 Nerden : ankara İş/Hobiler : ögrenci Lakap : deliboys

MesajKonu: Geri: bu eh işte   Ptsi Eyl. 15, 2008 3:26 pm

izmir konakta bi köfteci gördüm adam
tezgahini açmis
çig köfte satiyo kocaman da bi
tabelasi var önünde
fiyatlarin yazdigi...Aynen iletiyorum:
Kampanya ...
TANE: 125 bin
2 TANE 300 bin
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
derndevlet
YENİ ÜYELER
YENİ ÜYELER
avatar

Erkek
Yaş : Kayıt tarihi : 15/09/08 Mesaj Sayısı : 95 Nerden : ankara İş/Hobiler : ögrenci Lakap : deliboys

MesajKonu: Geri: bu eh işte   Ptsi Eyl. 15, 2008 3:26 pm

Abi çaycinin prensibi olur mu,
demeyin. Bizim
çaycinin cama yazdigi yazilar bunlar:
1. Sicak çay 150.000.TL.
2. Saat besten sonra çay yoktur,
israrci olmayiniz.
3 Tek çay için yukari çikamam gelip
kendiniz alin
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
derndevlet
YENİ ÜYELER
YENİ ÜYELER
avatar

Erkek
Yaş : Kayıt tarihi : 15/09/08 Mesaj Sayısı : 95 Nerden : ankara İş/Hobiler : ögrenci Lakap : deliboys

MesajKonu: Geri: bu eh işte   Ptsi Eyl. 15, 2008 3:27 pm

Bir gün Bakirköy-Taksim dolmusuna
binmistim. Aracin
ön konsoluna harfli sticker'larla
sunlar yazilmisti:
TÜRK SOFÖRÜ EN IÇTEN DUYGULARIN
INSANIDIR
E, ne var ki bunda, demeyin; devamini
okuyun:
KEMAL ATATÜRK !!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
derndevlet
YENİ ÜYELER
YENİ ÜYELER
avatar

Erkek
Yaş : Kayıt tarihi : 15/09/08 Mesaj Sayısı : 95 Nerden : ankara İş/Hobiler : ögrenci Lakap : deliboys

MesajKonu: Geri: bu eh işte   Ptsi Eyl. 15, 2008 3:28 pm

Lisedeyiz...Geometri dersi... Ders
kaynasin diye
yapmadigimiz karaktersizlik yok. Hoca
tahtaya sekil
çizerken, okulun bayagi yakinindan bir
savas uçagi
geçti. Bizden biri:
- Aaa hocam uçak geçiyo!
Hocamizdan cevap:
- Elleme geçsin!!!
Sinif komple kisadevre...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
derndevlet
YENİ ÜYELER
YENİ ÜYELER
avatar

Erkek
Yaş : Kayıt tarihi : 15/09/08 Mesaj Sayısı : 95 Nerden : ankara İş/Hobiler : ögrenci Lakap : deliboys

MesajKonu: Geri: bu eh işte   Ptsi Eyl. 15, 2008 3:28 pm

türk asker le yunan asker karşılıklı nöbet tutuyormus bizim türk ün nobette canı sıkılmıs yunan askerle muhabbet etmek istemiş ama aradakı mesafe den dolayı bızım turk ısaret kullanarak konusmaya calısmıs neyse turk asker yunana ısaretle havacımısın der yunan askerden cıt cıkmaz tekrar ısaretle deniz cimisin der yıne cıt cıkmaz topcu musun der yıne cıt cıkmaz gozcumusun der yıne cıkma bızım turk sıkılr neyse nobet bıter yunan asker hemen komutanı na derkı ben bı daha nobet tutmıcam dıye komutan da nıye der asker karsıdakı turk askerı bana elle ısaret yaptı hava kararınca yuzerek gelıcem sana bı koyucam gozlerın fısek gıbı cıkacak dıyor
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ghardone33
YENİ ÜYELER
YENİ ÜYELER


Erkek
Yaş : Kayıt tarihi : 22/09/08 Mesaj Sayısı : 22 Nerden : mersin İş/Hobiler : yok Lakap : yok

MesajKonu: Geri: bu eh işte   Cuma Ekim 03, 2008 6:35 am

paylaşım için saol
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content





MesajKonu: Geri: bu eh işte   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

bu eh işte

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var: Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
TARSUS ATATÜRK LİSESİ :: TARSUS ATATÜRK LİSESİ GEYİK,KOMİK... :: FIKIR FIKIR FIKRALAR... -